foto1
foto1
foto1
foto1
foto1

Zespół Szkół Techniczno-Usługowych im. Jana Pawła II
  ul. Pokoju 14, 42-600 Tarnowskie Góry

 tel.: 32 719 11 58


Logo rek 2012
platforma

zawodowcy

f_rosa

Panel logowania

Odwiedziło nas:Odwiedziło nas:196857
czytaj pl 2017 plakatZgodnie z harmonogramem działań w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa nauczyciel – bibliotekarz ogłosił konkurs dla uczniów ZSTU. Mogli się oni sprawdzić i wykazać swoimi umiejętnościami literackimi, pisząc pracę na jeden z wybranych tematów. Były one następujące:
  1. "A gdyby tak..."  redagujemy własne zakończenie ulubionej książki (opowiadanie).
  2. Recenzja książki, która warta jest przeczytania.
  3. Motyw miłości we współczesnej literaturze młodzieżowej (forma dowolna).
  4. Dlaczego młodzi ludzie lubią literaturę fantasy? (próba eseju).

W konkursie wzięli udział uczniowie klas: 1aLO, 1dT, 2dT, 3cLO, 3dT. Najchętniej wybierali oni temat związany z miłością lub recenzję książki. Powodzeniem cieszyło się też własne, kreatywne zakończenie ulubionej powieści. Tylko jedna osoba próbowała wyjaśnić, dlaczego młodzież lubi czytać literaturę fantasy. Komisja składająca się z nauczyciela – bibliotekarza oraz nauczycieli języka polskiego oceniła prace i wyłoniła zwycięzców.
Pierwsze miejsce zajęła Martyna Kiołbasa z klasy 1a (napisała własne zakończenie ulubionej książki), drugie miejsce – Bożena Bartosik, uczennica klasy 1dT (podjęła się ona tematu związanego z motywem miłości), trzecie miejsce – Gabriela Szczepańska z klasy 3dT (zrecenzowała ulubioną książkę).
Zwycięzcom i wszystkim uczestnikom serdecznie gratulujemy!

konkurs 02 2018

Z naszej galerii...

czytaj pl 2017 plakat

wtorek, 20 lutego 2018
Dziś imieniny:
Leona, Ludomira

Partnerzy

FUNDACJA "SZTURMAN"
szturman
rekrutacja2017/2018
plan lekcji

2003 - 2018 Copyright zstu Rights Reserved
Zespół Szkół Techniczno-Usługowych im. Jana Pawła II w Tarnowskich Górach
Administrator strony: mgr inż. Joanna Boguwolska
Tłumaczenie na język niemicki: mgr Wioletta Szyguła

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. czytaj więcej...