foto1
foto1
foto1
foto1
foto1

Zespół Szkół Techniczno-Usługowych im. Jana Pawła II
  ul. Pokoju 14, 42-600 Tarnowskie Góry

 tel.: 32 719 11 58


Logo rek 2012
platforma

zawodowcy

f_rosa

Panel logowania

Odwiedziło nas:Odwiedziło nas:227091
Regulamin konkursu
    1. Organizatorem konkursu jest Zespół Szkół Techniczno  - Usługowych im. Jana Pawła II w Tarnowskich Górach. Szczegółowych informacji na temat konkursu udzielają mgr Renata Gacki oraz mgr Karina Słota. Honorowy patronat nad tym konkursem objęła Komenda Powiatowa Policji w Tarnowskich Górach.
    2. Cele konkursu;
      2.1 szerzenie wiedzy na temat pracy policji
      2.2 szerzenie wiedzy na temat instytucji odpowiadających za porządek i bezpieczeństwo wewnętrzne państwa
      2.3 poznanie służb mundurowych w Polsce i zakres ich działania
      2.4 upowszechnienie wśród młodzieży zainteresowania klasami mundurowymi
      2.5 szerzenie wiedzy na temat zasad ruchu drogowego.
    3. Konkurs jest adresowany do uczniów klas trzecich gimnazjów, każda szkoła zgłasza maksymalnie trzech uczestników.
    4. Pytania konkursowe będą obejmowały informacje na temat policji zawarte w Ustawie o Policjiz dnia 6 kwietnia 1990 r. oraz na stronie internetowej, także zasady ruchu drogowego.
    5. Informacje niezbędne do przygotowania konkursu są dostępne w Internecie
      5.1 Ustawa o systemie Policji z dnia 6 kwietnia 1990
      rozdział I Przepisy ogólne
      rozdział II Organizacja Policji
      rozdział III Zakres uprawnień Policji
      5.2 strona internetowa www.brd.edu.pl
    6. Przebieg konkursu
      Konkurs odbędzie się 15 marca 2018 r. o godzinie 11.00 w Zespole Szkół Techniczno –
      Usługowych im. Jana Pawła II w Tarnowskich Górach.
      6.1 Uczniowie rozwiążą test, czas na napisanie tego testu to 45 min.  Prace sprawdzone zostaną bezpośrednio po konkursie i uczniowie zostaną poinformowani o wynikach konkursu. Czas trwania wydarzenia to ok 120 min.
    7. Zgłaszanie uczniów
      7.1 wypełnioną kartę zgłoszeniową (dla każdego ucznia osobna karta zgłoszenia) należy przesłać mailem, faksem lub telefonicznie na adres szkoły do 8 marca 2018 r.
    8. Rozstrzygnięcie konkursu
      8.1 Wręczenie nagród nastąpi w czasie Dni Otwartych ZSTU, o terminie organizator poinformuje drogą mailową wysyłając zaproszenie do szkoły.
    9. Dane kontaktowe
      ZSTU im. Jana Pawła II
      ul. Pokoju 14, 42- 600 Tarnowskie Góry
      telefon / faks 32 719 11 58
      e-mail: sekretariat@zstu.tg.edu.pl

Z naszej galerii...

czytaj pl 2017 plakat

środa, 20 czerwca 2018
Dziś imieniny:
Diny, Bogny

Partnerzy

FUNDACJA "SZTURMAN"
szturman
rekrutacja2018/2019
plan lekcji

2003 - 2018 Copyright zstu Rights Reserved
Zespół Szkół Techniczno-Usługowych im. Jana Pawła II w Tarnowskich Górach
Administrator strony: mgr inż. Joanna Boguwolska
Tłumaczenie na język niemicki: mgr Wioletta Szyguła

UWAGA! Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) (RODO) informujemy, iż ta strona wykorzystuje technologię cookies. czytaj więcej...