W roku szkolnym 2021 Zespół Szkół Techniczno-Usługowych im. Jana Pawła II przystąpił do projektu Ministerstwa Edukacji Narodowej oraz Ministerstwa Cyfryzacji – mLegitymacja, która jest częścią aplikacji mobilnej mObywatel.
Jest to bezpieczne i nowoczesne bezpłatnym narzędziem, które uprawnia uczniów do ulgowych przejazdów autobusem lub pociągiem.
mLegitymacja
jest ważna do momentu zakończenia nauki w szkole ponadpodstawowej.
Aby uruchomić mLegitymację należy:
- Złożyć wniosek do dyrektora szkoły o wydanie mLegitymacji (do pobrania).
- Wysłać na adres sekretariatu jako załącznik zdjęcie legitymacyjne w formacie JPG lub JPEG w rozmiarze do 5 MB, podpisane w nazwie pliku imieniem i nazwiskiem ucznia oraz klasą. Zdjęcie można również wstawić bezpośrednio z dziennika Uonet+ (do wykonania zdjęcia można wykorzystać stronę https://passport-photo.online/pl/zdjecie-do-mlegitymacji).
- Pobrać Aplikację mObywatel, potwierdzić regulamin.
- Pobrać kod aktywacyjny z Uonet+ i uruchomić System na urządzeniu.
Regulamin usługi mLegitymacja szkolna:
Regulamin aplikcji mObywatel
Wiosek o wydanie mLegitymacji dla ucznia niepełnoletniego
Wiosek o wydanie mLegitymacji dla ucznia pełnoletniego